בלוג רקעים למחשב

בלוג הרקעים למחשב של אתר 'רקע. יו אס'. באתר רקע תוכלו למצוא מגוון רקעים במגוון רחב מאוד של קטגוריות ונושאים לבחירתכם. במחקר נקבע: אנשים המחפשים שינוי, מעדיפים להחליף את רקע שולחן העבודה שלהם לצורך חידוש וגיוון. מעל ל-2000 רקעים מחולקים לקטגוריות הנ"ל.
הבלוג מדבר על רקעים למחשב האישי שלכם והורדה חינם של רקעים ברזולוציה 1024x768 ורקעים למסך רחב.

יום שישי, 23 בנובמבר 2007

רקעים של בובספוג

רקעים חדשים באתר, רקעים של הסדרה המצויירת המצליחה מכולן בובספוג , ובשם המלא שלה בוספוג מכנסמרובע. (באנגלית: Spongebob \ Spongebob Square Pants)


קצת מידע על הסדרה בקצרה:
בובספוג מכנסמרובע (באנגלית: SpongeBob SquarePants) היא סדרת אנימציה שנוצרה בידי הביולוג הימי והאנימטור סטיבן הילנבורג (נולד ב-21 באוגוסט 1961). הסדרה שודרה לראשונה בארצות הברית בערוץ ניקלודיאון ב־7 במאי 1999, ועסקה בעלילותיו של בובספוג מכנסמרובע וחבריו שגרים בעיר התת-מימית "ביקיני בוטום" וסביבתה.
בשנת 2003 נוצר סרט עלילתי על פי הסדרה, "בובספוג מכנסמרובע - הסרט" שיצא לאקרנים ב־19 בנובמבר 2004.
בישראל משודרת הסדרה בערוץ ניקלודיאון.

נלקח מויקיפדיה.


בברכה, אתר הרקעים הישראלי - רקע.יו.אס.

רקעים חדשים בקטגוריה רקעים למסך רחב

רקעים חדשים בקטגוריה רקעים למסך רחב - רקעים של מכוניות למסך רחב

מסך רחב זאת הקטגוריה החדשה באתר והיא מאפשרת לבעלי משתמשים בוינדוס אקס פי או ויסטה החדש וקנו לעצמם מסך רחב להתאים את הרקע של המחשב שלהם לרזולוצית המסך שהיא שונה ממסך רגיל 4:3 , היא בעצם 16:9

מה זה אומר? זה יחס הרוחב לאורך של המסך ואיתו הרזולוציה
לכן אנו נצטרך רקעים מותאמים למסך רחב במקרה שברשותינו כזה מסך.

לאתר נוספו רקעים חדשים בתת קטגוריה מסך רחב , והיא מכוניות במסך רחב . הקטגוריה ממש מומלצת מכיוון שיש בה הרבה רקעים ממש מדהימים של מכוניות במסך רחב , תוכלו לראות תמונה בצד שמאל של הפוסט לדוגמא.


רקע.יו.אס