בלוג רקעים למחשב

בלוג הרקעים למחשב של אתר 'רקע. יו אס'. באתר רקע תוכלו למצוא מגוון רקעים במגוון רחב מאוד של קטגוריות ונושאים לבחירתכם. במחקר נקבע: אנשים המחפשים שינוי, מעדיפים להחליף את רקע שולחן העבודה שלהם לצורך חידוש וגיוון. מעל ל-2000 רקעים מחולקים לקטגוריות הנ"ל.
הבלוג מדבר על רקעים למחשב האישי שלכם והורדה חינם של רקעים ברזולוציה 1024x768 ורקעים למסך רחב.

יום שבת, 24 בנובמבר 2007

הפוך את מראה ה- XP שלך למראה ה- VISTA החדש


העיצוב של Vista עם הביצועים של Xpגם לכם נמאס לשמוע תגובות רעות על ויסטה?!התנסתם במערכת והבנתם שהביצועים לא מתאימים לכם?!רוצים לחזור לאקספי אבל התרגלתם לעיצוב הממכר של ויסטה?! אם אמרתם 3 פעמים כן , זה הפתרון בשבילכם.אני, בעל ויסטה לשעבר - בדקתי וחקרתי כיצד להנות מהמראה היפה של הויסטה גם על מערכת ההפעלה הישנה והטובה, Windows Xp. מצאתי תוכנה בשם Vista Inspirat 2.1.0. התוכנה הזאת, מעצבת לכם את המחשב בצורה מעולה, ובניגוד ל Vista Transformation Pack 7 היא לא הורסת את המחשב, התנסתי ב Vista Transformation Pack 7 ולא אהבתי, זה כבר בגדר טעם שלכם. אני אציג כאן את BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2 שהיא תוכנה הרבה יותר טוב לדעתי ויש לה פיצ'רים חמודים מאוד.

ערכות עיצוב


בעמוד זה תחולקו ל2 קטגוריות של מערכות הפעלה מתוצרת Microsoft העולמית. מערכת ההפעלה בשם Windows Xp משנת 2002 ומערכת ההפעלה Windows Vista החדשה משנת 2007. ל Windows יש מספר עיצוביים פנימיים אשר נאים לעין אך לאחר זמן ממושך הם מעצבים, ודורשים שינוי ! אז נכון, אפשר להחליף את ה רקע במחשב או את האייקונים אבל לפעמים זה פשוט לא מספיק, אנחנו רוצים עיצובים מיוחדים, שיתאימו לנו ולאישיותינו. לכן נפתח האתר הזה, בשם רקע.יו.אס להתאמת המחשב למשתמש, ולא ההפך. נתחלק ל2 קטגוריות. משתמשים בעלי מערכת ההפעלה Windows Xp עיצובים וערכות עיצובים למערכת ההפעלה Windows Xp משתמשים בעלי מערכת ההפעלה Windows Vista עיצובים וערכות עיצובים למערכת ההפעלה Windows Vista